Stört bra som satte spår.

Ikväll har jag haft en av de bättre cirkus-dans-WOW-upplevelserna i mitt liv. Kan nog placera in denna föreställning som nummer ett faktiskt. En kvintett som bjöd på 80 minuter njutning för kropp och själ och trotsade fysikens alla lagar med sina nästintill overkliga kroppar. "Traces" heter föreställningen som letat sig hit, ända från Kanada. Om du trodde att det var omöjligt att stå på någons axlar, därifrån göra en salto med helskruv och sedan landa på samma axlar, ja då trodde du fel!

Inte för att det egentligen hade behövts, men det lockade även till skratt och tankeställare. Snacka om att ta mänsklig pyrra till nya höjder. Helt stört bra och jag bjuder på detta klipp för dig som inte har möjlighet att uppleva det här helt galna. Kvintetten satte definitivt spår i mig.

Jag vill bli cirkusartist!


Kommentarer
Postat av: Jocke

"Om du trodde att det var omöjligt att stå på någons axlar, därifrån göra en salto med helskruv och sedan landa på samma axlar, ja då trodde du fel!"

Jag tycker inte det är sådär jättesvårt. Brukar göra det hemma ibland. Men, hörde det var en riktigt bra show :)

2008-04-18 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback