Lajbans lördag och Sköna söndag.

Inte helt oväntat var lördagskvällen helt fantastisk. Det fanns bål, det fanns glada människor, det spelades Baywatch Theme Song, det sjöngs, det fanns en danshatt och på krogen hade vi också jättekul. Helt plötsligt står självaste Magnus Mr Dansband Carlsson på scenen och sjunger Living on a prayer. Någon bör ha fått ett fint meddelande på sitt mobilsvar, I hope. Träffade en dansglad Roffe och vi buggade som förr i tiden. Resten var också bara dans, dans, dans. Det var precis en sådan kväll då skoskav inte finns. Ja, tack, sådana kvällar for life.

Söndagen har varit skön. Jag bjöd på pannkakor och blev själv bjuden på en visning av Sunes Sommar. Vi citerade hela filmen innan Rudolf hann få en syl i vädret och skrattade högt och massor. Ja, innan vi somnade på soffan alltså. Så mitt förslag om en promenad i solskenet blev totalt nedröstat. Kanske helt okej ändå, för söndagen har varit skön. Med tre timmar gymnastik som avslutning.


Varje dag upprepar jag för mig själv att livet är fantastiskt, för då blir det så. Och när det andra tränger på, då stänger vi dörren och säger sscchh!

Kommentarer
Postat av: Lainen

Åh, jag hade så gärna velat vara med!

Man kan tro att man får mycket energi av att åka bil i åtta och en halv timme, men så är inte fallet. När vi kommit hem och efter ett tag insett att kaoset av nyinflyttade grejor inte gick att tygla blev det däckning på soffan!

Hoppas vi kan ha party nån annan gång. :)

Postat av: soffe

Jag vill också sjunga baywatch theme med er! Snygg hatt btw. Jag kommer hem mellan den 16-22 okt hoppas på en liknande kväll då :) Kommer du ner något?

2008-09-01 @ 20:38:13
URL: http://soffilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback