The big twenty two!

Om prick en vecka lämnar jag tiny twenty one för the big twenty two. Födelsedag alltså! Det ser jag givetvis fram emot. Jag är av åsikten att aldrig släppa taget om det glada barnasinnet, och således aldrig sluta vara glad och förväntansfull inför födelsedag. Detta är vad som står på listan av önskningar;

- En verktygslåda. En bra kvinna reder sig själv!
- Ett förkläde, jag har haft mina ögon på ett rött Marimekko.
- Åh, allmänt prylar med Marimekko-motiv.
- Kakfat i tre våningar i vitt porslin. Det finns ett sådant på Indiska, javisst!.
- Snö eller Pilgrim kanske?
- Le Petit Prince, på franska då givetvis. Övrig skönlitteratur uppskattas också.
- Blommor, jag älskar fina blommor.
- Ett redigt regnställ. Seriöst, morbror Benis röda byxor från 60-talet är inte okej!
- Musiikki kanske. I form av riktiga skivor då.
- Och så självklart fred på jorden.


Något av detta skulle nog göra mig lika glad som trägaffeln gjorde förra året!


Kommentarer
Postat av: soffe

haha, le petit prince. sedan jag hittade den på myrorna för 5 kr har jag frid i själen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback