Vad är det jag ska göra?

Jaha. Vad gör vi idag då? Det är ju faktiskt fredag. Knappast något man märker när man är som jag. Mellan skola och jobb. Det vill säga relativt sysslolös. Jag är lite less på det faktiskt. Men å andra sidan bör jag njuta, för snart börjar skolhetsen och så drar träningen igång på riktigt. Då blir det full fart. Kanske bara ska njuta av att inte behöva gå på mer än halvfart nu ett par dagar till? Kanske ska det. Kanske hänger jag med på tunna och grill ikväll. Kanske gör jag det.

Kanske ska jag promenera iväg och plocka upp en Metro på uni? Ja, det ska jag nog. Och kanske kolla läget lite inne på UB, sakta men säkert börjar komma tillbaka till skolvärlden.


Kommentarer
Postat av: Soulisen

baby, jag behöver Londontips. Jag vet ju att du har varit där mer än en gång. Ett mail emd några guldkorn vore grymme! Puss

2008-08-22 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback