Inget nytt under solen, jag känner som fisken.

Vaknade imorse av radion som sjöng "Come on, come oooon" och insåg att jag var tvungen att komma igång, eftersom jag hade försovit mig en aning. Cyklade, gråtandes som vanligt på grund av den tungcyklade cykeln, till skolan och hade i alla fall en rätt mysig pluggstund. Jag gillar humfiket på morgonen. Idag fick vi även besök av en favoritlärare, det var trevligt.

Mindre trevligt då. Ja, inget nytt under solen vad gäller forskning angående min egen personlighet. Jag avskyr, nej faktiskt hatar, att inte kunna saker. Att vara ny inom ett område, det vill säga vara ett rönnbär, är min mardröm. Oturligt nog hamnar man titt som tätt i situationer där man snurrar omkring som ett frågetecken. Hey! Du som håller i kontrollen, spola fram och gör så att jag kan allt!

Det enda jag kan göra är att trycka på play här nedan och försöka peppa upp. Men, likt fisken skulle jag helst vilja vara någon annan någon annan stans för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet inte riktigt exakt vad jag vill plugga. Men nått iaf.. Kanske juridik, kanske på Handels - får se. Men måste ha över 1.3 på HP om jag ska ta mig in.... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback