Läsa, läsa, läsa.

Jag har insett att hela våren kommer bli läsa, läsa, läsa. Och läsa lite till och läsa lite mer. Det kommer att bli massor med läsning. Och då menar jag verkligen läsa, bokstavligt talat. Sitta på en stol och läsa vad som står i en bok. Massor med sådant kommer det att bli i vår. Jag har tragglat mig igenom första kapitlet och känt igen allt jag läst. Jag har ju faktiskt läst om språk de senaste 18 månaderna, så lite kan jag väl redan. I hope.

Har tagit en paus i läsandet nu och ska göra en köttfärslimpa. Ikväll vankas lite spontanfest, spontant för min del i alla fall. Har ingen aning om vad det är för slags tillställning och folk, men jag och Jonas går dit på chans. Det ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback