Plötsligt händer det.

Morgonrutinen; http://www.ams.se/, http://www.gmail.com/ och lite annat såklart. Men de här två har varit viktiga de senaste veckorna. "Arbete utan krav på yrkesutbildning" och lite andra kategorier. "Jag är jättebra och jättepositiv. Anställ mig!" har jag skrivit till massor med städjobb och annat som verkar tråkigt. En fredag skickar man iväg en ansökan till något som verkar rätt kul. Och så plötsligt en måndag ringer en trevlig tjej och frågar om man vill komma på arbetsintervju på en tisdag. En tisdag går man dit och en onsdag ska man få provjobba. Det verkar till och med ännu roligare än det såg ut i annonsen. Sweet.

Gamla skills kom väl till pass och det känns fint och det känns bra. Taskig timing dock att det skulle vara just den här veckan, när just han är här. Men han har ändå gått och blivit sjuk, så han har timat lika dåligt han.


image337

Ja, se så duktig jag är på att duka! Det syns knappt, men det är jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Soulisen, tell me. Vad är det för jobb? har du fått det eller är det provjobb först?

2008-02-19 @ 17:42:19
Postat av: Lainen

Vad är det för jobb du har snokat fram?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback