Festkommittémöte.

Jag trodde att jag inte levde när jag vaknade imorse. Det är sant. Det var som om jag bara vaknade på låtsas. Så trött var jag. Tvingade mig ur sängen och tjugo över åtta cyklade jag till Ica, som inte öppnade förrän nio. Grät inombords men försökte vara stark och cyklade till MAXI (i alla lägen...). Något skeptisk, på grund av lite tidspress och mycket trötthet, satte jag igång ett bullbak. 96 bullar senare duschade jag och cyklade till uni för möte med Festkommittén. Vi åt lunch, jag bjöd på nybakat och så planerade vi såklart den stora festen.

Nu ska jag iväg och simma med motti. Typiskt att jag duschat idag. Jag som inte ens gillar att duscha. Men simma och bada bubbelpool, det gillar jag.

image307

Kommentarer
Postat av: Andreas Lind

Och gott var det! :)

2008-01-30 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback