Hämnddrömmen.

För några nätter sedan drömde jag att jag hämnades. Jag vaknade och var ganska nöjd. Inte för att det egentligen spelar någon roll, då jag värderar hämndobjektet lägre än en hund och vem bryr sig om att hämnas då, men det var en fin dröm i alla fall.

Det var allt jag hade att berätta idag. Resten är ointressant och vardagen är ointressant. Ha en fin söndag. Vädret här hos mig är i alla fall bra och jag har lovat mitt sunda jag att jag ska gå ut på en promenad. Vi får väl se vad soffliggaren säger. Hon verkar ha tagit över världen på senare dagar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade också en dröm inatt. Jag och några andra var och hälsade på er på ringvägen och Jonas såg ut som Ben Afflek och Jocke var jättetjock och alla gjorde narr av han.. Det var allt! Lite skumt var det.

2008-01-30 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback