Ingen personligpromotiondag.

Här sitter en liten ostbåge med iskalla fingrar och plitar ner superlativ, fyller i skolor, meddelar tidigare arbetslivserfarenheter och klickar i rutor som matchar. Till arbetsgivare som inte kommer att anställa. Rörande jobb som kommer att tillsättas någon annan. Dålig taktik. Men idag var verkligen inte dagen som passade för Personlig Promotion.

Fryser arslet av mig i denna ständigt kalla lägenhet och funderar konstigt nog på att gå ut på en promenad för att få upp värmen. Va? Var det någon som förstod det där?

image297

Nej, tacka vet jag soliga dagar med Hatten.

Kommentarer
Postat av: Lainen

Men det är sant, man får upp värmen ordentligt efter en liten powerwalk. Jag brukar gå runt anksjön, eller rättare sagt springa. Fattar inte vad som har hänt med mig på äldre dar...

Postat av: maria

Haha, viktigt med hatten!
Mamma och pappa åker till Indien imorrn. Jag är lätt avis.

2008-01-23 @ 12:45:45
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback