Kroppsdelarna gör lite ont.

Jag har lite ont i mina kroppsdelar. Förkylningen sitter fortfarande i och det blev en hel del passning ikväll på träningen, som för övrigt var en väldigt bra träning för att vara årets första. Min stackars lilla kropp är inte nöjd över frånvaron från gymmet och nästa vecka är det jag som köper ett gymkort. Här snackar vi inte nyårslöfte à la bli sundare och hurtigare (vem orkar bry sig om sånt?) utan mer vara snäll mot de stackars lederna så de slipper värk.

För tillfället sitter jag och skriver, uppsats också. Nähä? Som lite pepp och motivation har jag hängt upp en lista över saker jag får göra när jag är klar. Längst ner på listan är en glad gubbe som ska få mig att tro att "söka jobb" är en rolig aktivitet. Who knows? Det kanske det är!

image285

Baka bullar ska jag minsann också göra när tiden är inne.

Kommentarer
Postat av: Lainen

Inte för att vara opeppande, men att söka jobb är INTE roligt! Men om du behöver tips, säg till, jag börjar nästan vara skillad på det här nu.:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback