Men vilken pangkväll!

Vilken kväll. Igår alltså. För vissa slutade det i misär och kramp, men tre tappra soldater krigade sig i alla fall ut på krogen. Krogen var ingen riktig krog, förmodligen på grund av för lite folk ute i svängen, så vi slog oss ner vid ett bord och skålade i drinkar och pratade om livet. Mamman var lite besviken på avsaknaden av dansgolv och klockan ett lyckades hon övertala oss att springa över gatan för att få dansa.

Vi var inte yngst på stället, om man säger så. Men vem bryr sig? Vätternvännen kläckte idén "dansa så fult som möjligt" vilket vi alla gick in hårt för. Vissa stunder stod vi bara dubbelvikta och skrattade.

En svettig timme senare köpte vi nattmat, sa hejdå till Vännen vid Vättern och begav oss hemåt för att hoppa i Ns säng. Sen avslutade vi kvällen med varsin kopp te och stängde butiken vid femtiden. Jag säger bara; Pang-kväll!

image278

Kommentarer
Postat av: Beez

Hmmm en pangkväll ute vart det längesen jag hade.
Längesen jag vart ute överhuvudtaget.
Ändå har jag avböjt idag och har hemmamys på egen hand.
Gött.
=0)

Postat av: Emma

En mkt bra kväll som innehöll allt fast i mindre skala! Färre partypeople, litet dansgolv, miniskrov och inte överdrivet mkt dricka. Let´s do it again sometimes!

2008-01-08 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback