Träningträningträning.

Kort och gott vill jag än en gång påpeka att JA, jag blir på bra humör av träning. Känslan av att själv maxa på i en handvolt-frivolt är obeskrivligt underbar och jag trodde nog inte att det skulle gå att ersätta den känslan när jag la min dräkt på hyllan. Men JO! Det går. Att passa sig helt slut på handvolt-frivolt och se gymnast efter gymnast kämpa mot sitt mål är fan i klass med känslan av att köra själv.

Du, det finns faktiskt inget bättre i hela världen. Inte för mig i alla fall.

image293

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

Postat av: emma

Jag gick också i gymnastik, och jag håller med, det finns verkligen ingenting som går upp mot den där känslan att flyga genom luften. Fast för min del var det att köra flickflack, jag slutade för 3 år sen och jag har inte känt den känslan sen dess.
Vilken förening är du med i? :)

2008-01-20 @ 22:12:57
URL: http://tinysecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback