If gymnastics were easy it would be called football.

Du kan kalla mig Kräftan. För så blev det med favoritbikinin och tillbakablickar i skolböckerna. I en solstol. Bonnbrännan ligger i lä jämfört med solstolsbrännan. Den är med andra ord förfärligt ful och jag är således förfärligt ful.

Men glad var jag när jag kom till träning och blev bara gladare och gladare ju längre träningen gick. Det där folket alltså, stört vad bra de är allihop. Vi är som en familj. Jag kan aldrig sluta tycka om dem. Idag blev jag så peppad så jag körde flickis-salto för första gången på två år. Jag dog av lycka. Även Puff gjorde comeback med handvolt-frivolt. En gång gymnast, alltid gymnast. Och det finns inget bättre i hela stora världen.


Och så såg Patrullen ut under söndagens uppvisning. Enligt löfte utförde vi en väldigt fin serie dubbelkullerbyttor i de härliga droppdräkterna. Konstigt nog hade dräkterna blivit för små över rumpa och mage men för stora kring biceps. Jättekonstigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: MiniMe (Jenny)

Åh, vad söta ni är :)

2008-06-04 @ 18:20:35
Postat av: Malin

Hehe, tack Jenny! Du missade vår show :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback