Massgråt och känslostorm.

Räddningspatrullen, om några, vet hur känslosamma och känsloladdade tonårstjejer kan vara. 18 uppsättningar hormoner och viljor är inte att leka med. Men idag var känslostormarna något utöver det vanliga. Förändring är på gång och det är inte alltid lätt att ta. Inte ens känslokalla och hårda Piff kunde hålla inne med tårarna. Så vi grät och grät tillsammans. Kramades och strök över håret. För det är så man gör, man tar hand om varandra.

Jag är förvirrad och vet inte alls hur det kommer att bli, eller vart jag kommer att hamna. Men jag lovar mina små älskade att göra allt i min makt för att det ska lösa sig till det bästa, för de förtjänar bara det bästa. Och jag hoppas att jag ändå hamnar i hallen. För det är ju där jag hör hemma. Med eller utan Puff.

Bästa Puff! Det finns ingen annan Räddningspatrull och kommer inte att finnas. Jag är alltid på din sida. Och särskilt sådana här gånger, när det går lite i uppförsbacke. Och du, vilka var det som tog dessa stjärnor till RM?! Inget är för stort eller svårt för Räddningspatrullen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback