FINLAND.

RM-helgen fick bästa möjliga avslut. Mixen fick hela hallen att gunga och krigade till sig ett så välförtjänt brons. Galet roligt. Sedan bar det av på kryssning till Finland. Piff och Puff var inbjudna och det värmde våra hjärtan att veta att vi alltid är en del av Larret. Till Finland kom vi allihop och det var så sjukt kul. Hur många gånger i ditt liv har du dansat i bikini till Silverland? Två tappra själar stod för en grym Singstarshow ända tills taxin hämtade upp oss (och släppte av undertecknad mitt  i en rondell).

Tack bästabästa gymnastikvänner, mina älskade tjejer och underbara Larret, för den bästa helgen på hela det här jävliga året. Jag njuter, men fasar samtidigt inför den tomhet som smyger sig på. Vad händer nu då?


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag lever! Har varit lite seg med bloggandet på sistone, men nog lever jag alltid! :) Överlever du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback