Kvällningen med kraschen.

Hej blogg. Hej fans.

Klockan är sent på natten. Under kvällen har vi fått utmärkt service av nachotallrik och sedan dragit runt lite här och var. Utmärkt kväll som även bjöd på dans och Fridas omänskliga armbågar. Hemfärden blev en ride of death och i uppåtkurva stupade vi rätt ner i marken. Två blåslagna knän och ett hål i jeansen. Fan, vem bryr sig om ett slaget knä när byxorna gått sönder? Jag deppar, men skrattar så jag får kramp. Tur, tur, tur att vi hade partyjackan (läs: walkman på högsta volym i bröstfickan!) för att hålla stämningen på topp.

Vilken kväll! Vi tog ett enigt beslut att morgondagen kommer att starta med Grey's. Lika bra så. Knäna måste få vila och hjärnan behöver samla sig. Sömn, ja tack. Jag har vandrat likt ett vrak idag. Ända fram till kvällningen, vill säga.

Nu säger bloggredaktionen god natt. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår att du dööör, men vet du, att om några dagar kommer det att vara som vanligt igen. Det är lugnt :)

Fast samtidigt måste jag nog säga att det är lite av en merit ;) hahaha

Postat av: Hanna

Jag förstår att du dööör, men vet du, att om några dagar kommer det att vara som vanligt igen. Det är lugnt :)

Fast samtidigt måste jag nog säga att det är lite av en merit ;) hahaha

2008-05-18 @ 21:53:09
URL: http://hannavidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback