Räddningspatrullen på tjänsteresa.

Ungefär en dag kunde man leva på det.

Men som vanligt så blev dagen så mycket bättre när jag kom till hallen (hallen, hallen, hallen, allt hon tjatar om är ju den där jävla hallen - that's right!). Räddningspatrullen var halv, men det gick strålande ändå. Snurrade runt mina brudar i vad som snart kommer vara grymma dubblar och har redan stört mycket träningsvärk i passningsarmen. Sådant gillar vi.

Och bara för att jag gillar Puff så mycket så bjuder jag här på en härlig bild på Räddningspatrullen på tjänsteresa till Finland. Vad hände? Varför är vi så fula? Nåväl. Alltid fint att ge andra en anledning att skratta. Se och njut;


Puff, du är en pärla!

Kommentarer
Postat av: N

Här var det nyktert... INTE!

2008-05-21 @ 09:27:08
Postat av: Puff

Tack piff! Du är också en riktig pärla!



Men frågan är ju vad som hände med bilden. Hahahha! jag dööööör! Va jag verkligen sådär mycket i Finland? oj oj oj.



Sjukdomen har förövrigt blivit mycket bättre. Nu är jag bara förkyld..

2008-05-21 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback