En tidig julklapp.

Do I have the best Roomie or what? I think so! ("Har jag den bästa Rumskramraten eller vad? Jag tror det!" Ja, ungefär så skulle den svenska översättningen lyda.)

Igår fick jag årets första julklapp. Ja, jag väljer att kalla det julklapp då det är en julrelaterad gåva. Det ligger en liten historia bakom. Vissa i detta hushåll tycker nämligen att andra i detta hushåll är något sinnesrubbade då andra i detta hushåll envisas med att kliva upp sju varje decembermorgon för att se julkalendern (det är sant, det har faktiskt varit så de två år vi bott i vårt lilla hem).

Vem som helst kan väl förstå att det är undertecknad som ser julkalendern och undertecknads Roomie som skakar på huvudet. Är hon inte då makalöst snäll som ger mig den här presenten?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback