Istidens dag.

Denna istidens dag började med en tidig tvättid. Men likförbannat fick jag ila iväg till uni eftersom jag somnade på soffan med tidningen i högsta hugg och Nyhetsmorgon i bakgrunden. Appropå Nyhetsmorgon, vad hände med inslaget om manlig och kvinnlig humor? Det var bland det värsta jag sett. Sjukt pinsamt, då de inbjudna var extremt tråkiga och ingen verkade veta vad de pratade om.

Anyway. Ute har det varit istid idag. Det märkte jag när jag promenerade hem med Linn efter en mycket bra dag på uni. Vi hade båda en oerhört positiv känsla i kroppen. Fint. Också fint att komma hem till ett hem som är upplyst av ljusbollen. 

Snart ska jag ut i istiden igen och iväg och träna Punch Out. Long time no see, Snygg-Mange! Vilken fin dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback