Vad är det som händer med oss?

Det händer något med mig och min syster när vi kliver i land på ön där vår stuga är belägen. Samma sak händer även när vi samlas i vårt barndomshem kring jul (ibland även vid andra tillfällen på året). Det tycks bara vara vi systrar som, helt oförståeligt, drabbas av detta konstiga fenomen. Och fenomenet kan väl beskrivas med att vi helt och hållet tappar omdömet vad gäller klädsel. Jag tänker inte beskriva detta fenomen närmare, då det kan uppröra modebloggsvärlden alltför mycket, utan jag låter bilden nedan ge en fingervisning.

Två familjemedlemmar med helt normala kläder. Och så två andra med en blommig morgonrock respektive ett blommigt nattlinne. Båda klädesplaggen från tidernas begynnelse. Detta, kära läsare, är bara en mild variant!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, ja hur fasen ser vi ut. Vi borde inte få lov att vistas med andra människor i dessa utstyrslar. Än mindre exponeras på nätet;)

Men, vi har andra kvaliteter du och jag min älskade syster!!!!

Snart måste vi bestämma tema för årets pepparkakshus.

puss o kram

2008-11-18 @ 17:51:55
Postat av: Ems

Haha. Klockrent! Det är ju så det ska vara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback