Det är inte alltid som det verkar. Eller?

Idag fick jag mig en riktig tankeställare. Typ, va? Vad menar du? Och jag tänkte först och främst att det är minsann inte alltid som det verkar. Men sen funderade jag lite till och kom fram till att det kanske är så som det verkar som det egentligen är. Fattaru? Det är bara det att jag själv inte riktigt vet om det. Ibland glömmer jag bort.

Märket på min höft sitter i alla fall där för att påminna mig om hur det är och alltid ska vara. Om jag någon gång skulle glömma bort. Vilket jag ibland gör. Faktiskt. Det är så klockrent. På pricken. Och det viktigaste jag har. En bra liten note-to-self helt enkelt. Och snygg också.



Det är kanske som det verkar?

Kommentarer
Postat av: Janice

"You love me, you need me, you can´t live without me. You just don´t know you love me!" Typ så?

2008-10-29 @ 10:54:53
Postat av: Monica

Liten korrigering bara: "And you know it. You just don't know, you know it!" Tror jag...

2008-10-29 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback