Foux De Fa Fa.

Det här måste jag faktiskt dela med mig av. Det här ska jag titta på varje gång det blir så som det blev tidigare idag. "Ur fas" noterade någon. Och det stämmer väl lite. Jag har lätt att hamna ur fas när jag är ensam i mitt lilla bo. Därför längtar jag tills jag blir sambo igen.

Snurrigt värre. Hjärtat spelar spel som ingen hänger med på.

Imorgon är det en lång dag. Förvisso tjugofyra timmar liksom alla andra dagar, men imorgon ska vi ro tävlingen i hamn och jag hoppas att det flyter på smärtfritt. Tävlingskommittén ska börja dagen med gemensam frukost en timme före uppsträckning. Det blir bra. God natt. Och just det, det jag skulle dela med mig av:


Kommentarer
Postat av: Östman

Mange har också upptäckt denna geniala duo nu. Jag gillar ju dock mest att lyssna på dialekten.

2008-10-12 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback