Hej och välkommen till min höft.

Fan vad king. Idag var jag hos Filip och han fick måla på mig. Fast det kändes mer som att han borrade. Numera är det jag och tatueringen som möter världen tillsammans. Jag gillare skarpt.

I ugnen ligger fläskfilé och klyftpotatis. På spisen kokar rödvinssås. Skapligt ändå. Som man brukar säga så kan det ju bara bli bättre när det är åt helvete dåligt. Det blir nästan två veckor lov från träning nu. Välbehövligt. Och när jag under morgonens grammatiklektion bad om att få försöka svara på en fråga kände jag att min lärare blev glad och nöjd. Då blev jag också nöjd. Särskilt eftersom jag hade rätt.

Andas.

Trevlig helg!
Det ska jag ha. Imorgon kommer syster. Ja!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar också din höft! Blir lite avis att jag aldrig kommer till skott! :) Don´t worry, be happy!

2008-10-25 @ 12:47:58
Postat av: sophiawithph.blogg.se

Jag och JA sitter här med gapande munnar... Är det sant? Har du märkt dig?

Postat av: Östman

Du hade rätt såklart, ditt geni! Och var beredd att dra ner byxorna när vi ses nästa gång.

2008-10-28 @ 09:39:57
Postat av: bror

HAR DU TATUERAT DIG!!!

2008-10-29 @ 17:35:21
Postat av: Sara.

heej! allt bra? kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar:) ha en trevlig kväll!

2008-10-29 @ 17:37:31
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback