Högskoleprov den 25 oktober. Pluggtips!

"Does your boyfriend pay for sex?"
"How to climax your way to better skin"
"Best buys this season"


Ja, typ så pluggar min Roomie till högskoleprovet (det är i alla fall vad hon påstår sig göra). Lärorikt på många olika sätt. Jag önskar att min grammatikbok vore lite mer av den karaktären. Men det roligaste jag stött på hittills är en bild av en hund som är ute på promenad med en människa (det ägda + de + substantivet = le chien de Marie). Jag hoppas för övrigt att pluggmaterialet nedan innehåller något i stil med "How men and women can be friends". Det är något du måste förstå, Roomie! Men näe, säg inte emot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Malin försök och förståå!

2008-10-06 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback