Kort på kort. Men vilket kort?

Mitt VISA-kort har valt att inte leva längre. Det är ju lite sorgligt, kan man tycka. Men jag väljer att se det positiva i situationen och det är att jag nu har en mycket god anledning att beställa hem ett kort med ett eget kort på. Fattaru? Ett VISA-kort som är klätt med ett fotografi taget av moi. Frågan är ju nu bara vilket kort jag ska välja. Vilken beslutsångest.

Detta är helt klart dagens i-landsproblem. Vilket kort ska få klä mitt VISA-kort?



Något av korten ovan? Oklart. Måste tänka igenom detta noggrant.

Kommentarer
Postat av: minime

Jag röstar för dina gymnaster :)

2008-10-03 @ 21:49:46
Postat av: Johanna

Jag röstar på Barca-hoppet!!!

2008-10-04 @ 14:29:32
Postat av: soffe

Jag röstar på erat hoppkort! Zooma in det lite bara. Jag har också ett kort på kort. It's the best. Lite som att köpa sig en eget fil i en motorväg. Onödigt kan somliga tycka, fast den som har filen är så nöjd.

Postat av: Lainen

Jag tycker att gympa-kortet skulle platsa bäst på ett kort. Välj bara inte ett bar-överkropp-kort, ett titta-jag-är-full-kort eller liknande. Folk kan ha allt möjligt på sina kort, de verkar inte tänka på att man ska visa upp det för okända kassörskor...

2008-10-06 @ 08:31:04
URL: http://lainen.webblogg.se/
Postat av: Östman

JAG skulle lätt ta gymnastiken men jag tror att DU vill ha hoppet. Min vän L har sina föräldrar på deras bröllopsdag, jättegullia!

2008-10-07 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback