Oh gosh!

Hör på det här då!

Igår stod jag i mitt tonårssbadrum och borstade tänderna. Tänkte på fina tider från förr och slogs sedan av en tanke angående framtiden. Nämligen att nästa höst står jag förmodligen och borstar tänderna i ett badrum way out south and west i detta avlånga land. Oh gosh! Jag blev lite tvärnervös, men lugnade sedan ner mig själv med att det är minst tio, elva månader kvar om det skulle bli så. Och förhoppningsvis blir det så. Spännande!

Men för att ens ha möjlighet måste jag skriva denna Resumé. Än så länge går det framåt. Än så länge gör jag bara grundjobbet på svenska också. Mon Dieu.



Känner du staden på bilderna? Jag har hört att det växer Prinsar på vissa träd där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback