Det är så här en hjärna fungerar. Du vet, appropå.

Jag vill inte ha det jag vill ha, som min älskade Pärla en gång så fint uttryckte det. Appropå något helt annat så har jag undrat många gånger om det är en hel generation det är fel på eller om det bara handlar om uppfostran. Det är ju svårt att säga. Imorgon har jag tenta. På lördag har jag tenta. Så himla kul. Och appropå något annat igen så är det dags snart tycker jag. Ge mig. Jag behöver. Och jättekonstiga grejer började jag tänka på idag när Doktor Paro bad mig ringa sjukvårdsupplysningen. Jag är ju så himla konstig. Och jag vill ha lördag kväll och sen pliktfri vecka. Fyrtiofyra är det varken skola eller träning och dit längtar jag så mycket så du kan nog knappt förstå. Pratade med Roomie ikväll och för det första var det trevligt att höra hennes röst och för det andra gjorde vi fina resplaner. Åtminstone Göteborg (Jojjan!).

Så där fungerar en hjärna som bara häver ur sig allt som måste ut för att fonetiktermer ska få plats. Piggt. Inte piggt imorgon om jag inte går och lägger mig snart. Och en sista bara. En fråga faktiskt. Hur mycket kan man sova egentligen och ändå fortsätta vara trött? Jag är jättemycket jättetrött. Och jag äter ju massor med äpplen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback