Skämmes, alltså.

Aldrig förr har jag känt mig så dålig på så mycket under en och samma period. Skolan, gymnastiken, bara allmänt socialt liv. Det går inte i medström. Skämmes! Jag som skulle bli bäst. Och skämmes för all opepp. Det är inte okej att vara opepp. Jag lever faktiskt. Och kan man egentligen göra något bättre? Min farmor skulle vara besviken på mig om hon såg det dåliga självförtroendet.

Jag ska bättra mig. Jag tror att få kramas med min syster kommer göra gott. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken förening går du i? :)

Postat av: Anna

Svar: Ahaa, vart ligger holmsund? Jag är väldigt dålig på geografi haha :) Ja, jag går i Nikegymnasterna(linköping) men vi heter östgötagymnasterna nu för vi tävlar och tränar tillsammans med Norrköpings GF

2008-10-24 @ 12:27:54
URL: http://piixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback