Det blir en helg i tights.

Jag ogillar starkt att sitta som ett rönnbär och känna att jag vill gråta för att det bara snurrar för mycket. It sucks. Men. Nog om det. Nu över till något betydligt trevligare.

Helgen kommer spenderas i nedan visad lokal. Iklädd trikåer och omgiven av ett gäng jag verkligen tycker om, mina 16 grymma brudar och Tompa The Man och hans crew. Det känns lite ensamt att åka utan Puff och jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas övertala den mansdominerande vuxna skaran att tvårummet fortfarande är tjejrummet. Hur som. Piff utan Puff. Tjejrum eller inte. Jag tror på en galet grym helg. Det brukar ju bli så.


Kommentarer
Postat av: Puff

Piff! DU kommer klara det galant :) Självklart är 2 rummet tjejrummet, stå på dig! haha. Låt inte thompa få det!



Nästa sundsvallsresa är jag med!



Ha en underbar helg!

KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback