Det här med att vara snygg.

När jag berättade för min klasskompis vilket pass jag ska träna ikväll fick jag två reaktioner: "Åh, det är jättekul" och "Åh, det är Snygg-Magnus som är instruktör". Jag vet inte vilken reaktion som gjorde mig mest glad.

Igår ägde följande konversation (på ett ungefär) rum:

- Han är inte så smart.
- Nej, men man kan inte få allt här i livet. Man kan inte vara både smart och snygg och då väljer jag faktiskt hellre snygg. Och ja, XX var bara en provomgång och där insåg jag att jag mycket hellre väljer snygg.
- Jag tänkte just fråga vad du tänkte där.
- Jag med.



Länge leve snyggheten! Vad skulle annars göra våra dagar?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan inte annat än hålla med! Såg att två Grey´s Anatomy-hunkar fanns med där.(Om jag inte ser fel på honom längst till höger, skulle kunna va Robert Downey Jr också...) Dom är inte den enda anledningen till att jag tittar på den serien men antagligen den främsta! Jag antar att det är en kvinnan som skött om castingen ;)

2008-09-18 @ 16:47:53
Postat av: Carro

Jag kan inte annat än hålla med! Såg att två Grey´s Anatomy-hunkar fanns med där.(Om jag inte ser fel på honom längst till höger, skulle kunna va Robert Downey Jr också...) Dom är inte den enda anledningen till att jag tittar på den serien men antagligen den främsta! Jag antar att det är en kvinnan som skött om castingen ;)

2008-09-18 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback