En spark i rätt riktning.

Det var lite uppgivet idag efter morgonens försovningsincident (mutsi, jag har tre klockor som skränar och lever om), den usla diagnosinsatsen och önskan om att få klappa katten. På MAXI la jag ner mjölken i fel vagn och den hembakta pirren* slängde jag i mig en tjugg** innan träningspasset som jag och Lainen skulle på. En feldag helt enkelt. Men så kickade en peppad instruktör igång Bodycombat och efter en timme var livet helt fantastiskt. Väldigt svettigt, men helt fantastiskt. Jag flaxade med armar och ben i luften och hade väl inte riktigt koll på sparkar och slag, men kul hade jag!

Sedan blev jag glad när jag kom på att jag igår blev kallad glädjespridare. Ombytta roller för en gångs skull kändes riktigt bra måste jag säga. Livet är fantastiskt och jag sparkar på i rätt riktning. Nu går tåget mot lite språkvetenskap och sedan sängvetenskap. Godnatt!



Här har vi den. Stugpyrren***. Är den inte fin, så säg? (Roomie får inte säga!)



*pirre = pizza
**tjugg = tjugo, som i minuter eller en tjugolapp
***pyrre = pyjamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback