Hans Zimmer? Danny Elfman? John Powell?

Och så det också...

Kommentarer
Postat av: Andreas Lind

Äh, du fixar det där! Är det nån som är jätteduktig på språk så är det du! Nemas problemas!



Själv kan jag stoltsera med att jag nollas och skämmer ut mig själv totalt på stan. Vi har sjungit, fixat VIP-kort, sålt varm korv och en massa annat. Vi idkade byteshandel; började med ett suddigumm och slutade med två askar fingodis och en låda full med annat snask. Ingenting är omöljigt!



Vidare tappade jag bort både plånbok och telefon, gick hem i bara kalsonger och fick sen hjälp att hitta allt igen! :D



Kom igen, du fixar allt motstånd du kan stöta på, det är jag övertygad om. Kan jag dansa macarena på Apberget kan du snacka lite franska! :D



Ville väl mest bara vara lite support här, behöver du lite positiv feedback så har jag hur mycket som helst. Du fixar det här, du är bäst!



Nu behöver jag nog sova några timmar inför morgondagens seminarium! :D Take care! Bonne chance mon ami!

2008-09-03 @ 01:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback