Here we go.

Klick? Näe, inte riktigt. Vänta då. Klick? Inte nu heller. Men nu då? Klickförfaan!? Nepp.

Imorgon kväll blir det vinkväll med allt som hör till. Vi vet faktiskt exakt vad, för jag och Stege har skrivit en lista ikväll! Det kunde ju inte bli mer lägligt. Jag känner på mig att en fredagskväll i goda vänners lag kommer bli alldeles utmärkt. Skvaller och sällskapsspel. Choklad och speke (what?). Och så huvudingrediensen vin, så klart. När vi talar om goda vänner så vill jag förresten berätta för bloggen, internet, världen att min Roomie är en fantastiskt peppande vän. Raka rör och bittra sanningar. Men hon får mig i alla fall att skratta åt livet. Eller så skrattar hon bara åt mig? Jag vet inte riktigt. Jag skrattar i alla fall med henne (ibland åt henne). Nu Roomie, nu vet bloggen, internet, världen om det. Höhö. Godnatt säger jag nu, för nu ska jag sova. Jag ska träna imorgon. Tidigt hade jag tänkt mig. På rikt också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill med. Bästa vänner.

2008-09-12 @ 14:41:44
Postat av: Malin

Jag vill med att du ska med. Du fattas oss.

2008-09-12 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback