Produkten och produktivitet.

Hur produktiv kan man vara en vanlig tisdag? Ja, idag har jag:

- Återberättat Rödluvan på franska utan att använda ordet rödluvan, vargen och mormor fler än en gång och utan att använda franskans tio vanligaste verb (typ).
- Litteraturseminariumat en français!
- Ätit lunch med en god vän och pratat om livet och dess pinsamheter.
- Hälsat på två andra goda vänner på deras jobb.
- Fått två magiskt fina mms (ägget rullade igång rejält!).
- Köpt mig fina grejer från favoritH&M.
- Pratat jättelänge i telefon med en fjärde god vän.
- Sett Produkten på SVT.
- Kommit ihåg varför jag åker till hallen och varför jag älskar mina grymma gymnaster (för att de är grymma, ju!).

Typ så produktiv har jag varit. Och lite till faktiskt. Men ovanstående var nog det viktigaste. Hur ska morgondagen se ut? Det vet bara framtiden. Och de som bor i Australien, så klart. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback