Inspiration, tack. Nya idéer, tack.

Här sitter jag. Ensam på min kammare. Är mitt eget bollplank och får dåligt med svar. Noll fantasi. Vad gör vi? Hur ska det bli kul? Hur ska de lära sig? Vad ska de lära sig? Jag behöver inspiration och massor, massor med nya idéer. Vart finner jag? Tell me, please. Jag kan ju inte dra mig ur, så nu jävlar ska jag göra mitt bästa. För deras skull. Always. "Jag tror det blir jättebra" säger T och jag själv kliar mig i skägget och undrar "hur" och "vad" och "blir det"? Exakt precis nu står det bara stilla och jag måste ut för att leta. Leta något som kan ge inspiration. Leta nya idéer! På egna ben, på egen hand. Javisst. Nu jävlar.



Den härliga bilden från folkbladet.nu.

Kommentarer
Postat av: Coach H

Piff! Jag finns fortfarande här och kan vara ditt bollplank precis när du vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback