Det är ju ändå lite mysigt med nattbestyr.

Det var minsann länge sedan jag satt uppe så här mitt i natten och pysslade med uppsatsskrivning. Det är ju nästan lite mysigt. Nästan. Om det är så att man får sova ut morgonen efter, då kan det vara mysigt. Men så är ju väldigt sällan fallet. Det får inte sovas ut imorgon. Imorgon ska det resas och innan dess korrekturläsas och skickas mail. Jag har speedpackat, alltså packat jättejättefort, nu och upptäckt att mina täckbyxor befinner sig på annan ort. Typiskt. Det är dock ett problem som borde vara rätt lätt att lösa. Vad gäller uppsatsen får jag bara använda 32 ord till och nu känns det så klart svårt. Också typiskt. Men det var å andra sidan något jag redan hade tänkt på i början av skrivprocessen då jag snabbt tog beslutet att låta orden bara skrivas ner eftersom det är lättare att radera än att producera mera.

Jag tror jag ska försöka få klart mitt virrvarr på knackig franska om fransktalande belger innan jag går och lägger mig. Hurra för det. Och god natt till er som är klara med era nattbestyr.

Kommentarer
Postat av: Lainen

Jihoo, det lät ju skojsigt. :P Men du har rest iväg nu, va? Hoppas du får det bra där nere!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback