Jag är ett skämt, men det är inte särskilt kul.

Idag är det första april och en dag för lur och skämt. Roligt, tycker vissa. Inte roligt, tycker andra. Personligen har jag en ganska o-rolig dag. Icke-rolig alltså. Inte orolig. Dagens enda skämt är jag själv. Jag kom just på att innan fredagen är slut ska jag ha skrivit en uppsats, gjort en grovplanering för en annan uppsats, bokat resan till Ängel och RM, beställt mat och logi till detta RM, skickat in ansökning till uni och så allt sånt där vanligt som hör vardagen till; planera träning, sova, äta, träna, diska, städa, packa, läsa, skriva, tänka.

Jag kvävs lite lätt och överväger fosterställning, men kommer nog i slutändan välja TT-träning och sen kanske även lite löpning på det. Ja, det var jag det. Dagens skämt. Inte så jättekul. Mer slitet.


Kommentarer
Postat av: Lainen

Det är bara att köra på i ännu högre tempo. Passopp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback