Säg hej till Canazei.

Fredag! Men det vet väl alla redan? Idag står det bara festliga aktiviteter på schemat. Festligt, kan tyckas. Och det är det ju också. Men min kropp är i ofas och det hänger ett konstant illamående över mig. Började dagen med två huvudvärkstabletter och jag vet inte om det var de eller träningen som gjorde det, men huvudvärken var i alla fall borta när jag var färdigtränad. Skönt för huvudet, men kroppen mår fortfarande illa. Trist för mig. Fast vad göra?

Om man hemskt gärna vill så kan man se solen och tro att den kommer att titta fram helt och hållet lagom till festkommitténs balkonghäng i eftermiddag. Man måste vilja ganska mycket. Så länge kan man säga hej till solen på bilden som lyste över Canazei. Ps. Det är samma sol, för det finns bara en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback