Konstigheter är vad det heter.

Det har varit en konstig dag idag. Jag skrev en tenta som förmodligen gick vägen. Brydde mig inte om att jag egentligen är perfektionist och kände mig nöjd trots att jag blandade ihop detaljer både här och där. Sen kom jag hem och hade absolut inget akut att ta itu med. När hände det sist? Jag yrade omkring lite i min lägenhet och sedan somnade jag. Så djupt så att jag mådde illa när jag vaknade. Utförde operation kasta julgran och drack lite kaffe för att piggna till. Fick lite skäll av Roomie för att jag är en mes. Friståendetränade med TT och fastän jag var helt värdelös och tung i kroppen var det roligt. Bara sällskapet är ju alltid trevligt tycker jag. Spontanhandlade på MAXI utan lista, något som aldrig brukar sluta särskilt bra. Det mest utflippade var väl gröna äpplen i stället för sedvanliga röda. Bildgooglade Supernatural, Popstars andra alster, och kiknade av skratt.

Var det så konstigt? Jag vet inte. Men det kändes konstigt. Och lite meningslöst, vilket gör mig lite rastlös. Och jag får svårt att sova. Det är konstigt hur den där balansen aldrig riktigt lyckas infinna sig. Mellan mycket och lite. Men det bästa med konstiga dagar är att de följs av en natt som i sin tur följs av en helt ny dag som har all potential i världen. Och det tycker jag är bra. Imorgon har jag en attgöralista att pricka av. Det hör också till bra-sidan.

God natt.




Oh mon Dieu. Je suis une pomme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback