Psycho.

Jag skulle vilja välja att fokusera på det goda från kvällens tävling och säga att jag är grymt stolt över mina tjejer och sjukt nöjd över TT-insatsen. Men inte ens i förbifarten tänker jag ägna en rad åt den skamfläck som hägrar vid varje tillställning. Det är inte kul. Men jag är så glad att vi har varandra och att vi har kul tillsammans! De senaste månaderna har gympafamiljen växt sig större och större, utanför kärnans gränser, och det gillar jag. Mina barn undrade för övrigt vart deras pappa håller hus egentligen och jag lovade att jobba på det. Frågan är ju bara vem som är intresserad av en 22-årig mamma med trettiotalet barn? Nästan fyrtio tror jag till och med att det är! Det känns som att resten av kontaktannonsen måste vara riktigt bra för att någon ska nappa. Vad sägs om mästare i kladdkaksbakning?

Mästare i pluggning kan jag nog inte riktigt lägga till på listan, men med enbart 248 ord kvar att skriva så ser jag i alla fall ljuset i tunneln. När de är nerskrivna kanske jag ska unna mig en dusch. Och så ska jag packa, för imorgon blir det åka av!
 



Sa jag att vi dansar till Psycho? Man får lätt feeling.

Kommentarer
Postat av: ett barn här

Hallå mamma, du missade ju världens bästa träning, det gick så himla bra på tumbling, några körde strömvarv nästan hela träningen och vi har framgång på framåt varvet, du skulle bara sett min handvolt frivolt, den var helt perfekt. Hoppas den finns kvar efter påsk! PS, nu finns också alla kort jag tog på bränte ute på bloggen. Kram, ha ett bra lov :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback