Vi ska gå hand i hand genom livet du och jag.

Det är en vacker dag idag. Annat kan man inte säga. Det är också en allmänt bra dag. Har hunnit med en morgonpromenad med Lainen, hemmabrunch med Roomie, effektivt och intensivt språkhistoriaplugg (och fika!) med Jessica och bodypump med mig själv och ett gäng andra träningsvilliga själar som jag inte känner. Resten av kvällen ska jag pluggapluggaplugga och lyssna lite på innebandy i bakgrunden (om jag lyckas hitta kanalen). Jag håller så klart tummarna för IKSU till SM-final.

Ja, fin dag. Rätt roligt plugg också, fastän jag egentligen vill vandra omkring i solen med trevligt sällskap en dag som denna. Kanske hålla handen. Men det går inte, för jag har tenta på onsdag och inga händer till övers. Jag behöver dem båda för att skriva och bläddra.


Malcesine är som gjort för att vandra omkring. Handihand. Som Okänd 1 och Okänd 2.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Plugga på ikväll. Är det mamma du vill hålla i handen?? Kram o ha en bra pluggkväll.

2009-04-13 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback