Bree är inte särskilt nöjd. Väldigt onöjd faktiskt.

Det ska vara ordning och reda! Och kontroll. Var sak på sin plats. Rätt sak på rätt plats. Helt och rent. Jag tycker inte om det på något annat sätt. Därför är jag nu utom mig av vrede när jag tappat bort min kalender. MIN KALENDER! Den lilla bok som hjälper mig att hålla koll på saker och ting. Vart är den? Vad har jag gjort av den? Varför har jag tappat bort den? Och varför är mina nya, fina griffeltavla sönderritad redan innan jag hunnit använda den? Typiskt. Nu går jag och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vous ne serez pas déçu! Vous venez d'ester en justice "Debout sur le mur est une pique" qui se dissout vos problèmes.



/Jocke

2009-12-31 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback