Ny dag, nya tag.

Idag är jag inte lika sur som jag var igår när jag gick och la mig. Kalendern kommer väl fram om den vill. Jag måste ändå köpa en ny. Det sägs ju bli ett nytt år vid midnatt. Den sista dagen på året har börjat på bästa möjliga sätt. I stället för att uttråka världen med en årskrönika om vad jag har gjort under tvåtusennio kan jag bara säga att denna förmiddag representerar året ganska bra. Fartfyllt, fullt av skratt, galet, stundom livsfarligt och sist men verkligen inte minst med sällskap i världsklass. Så har min sista dag på året börjat och så har även hela året varit. I like. Vi hoppas på ett liknande tvåtusentio.

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄRLDEN!
(och särskilt till världens bästa människor som finns i min värld)



Gymnastposen. Alltid gymnastposen.



Räddningspatrullen överlevde Mördarbacken. Piff och Puff klarar allt.


Kommentarer
Postat av: Puff!

Hahaha! Att vi inte slog ihjäl oss, men somsagt så klarar ju räddningspatrullen allt!



Tack för en bra start på dagen och hoppas du får en underbar kväll!



KRAM!

Postat av: Marre

Favorit i repris nästa år? (Eller... senare detta år?)

2010-01-05 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback