Ekdahl väcker tankar.

Efter att ha sett Kvällsöppet med Ekdahl, som ikväll handlade om dunindustrin (ni vet, gässen som plockas levande), dyker några tankar upp i mitt huvud.

  1. Hade det inte varit hysteriskt roligt om någon kläckt ur sig: "Men har vi inte gjort en höna av en fjäder nu"?
  2. Vem var tjejen i grönt som satt som ett ljus bredvid Eskil Erlandsson? Var det måntro nämnde politikers släkting, förslagsvis systerdotter, som tog tillfället i akt att ha sina femton minuter i rampljuset?
  3. Kommer uttrycket "Jag har en gås oplockad med dig" att vara politiskt korrekt att använda efter denna debatt?

Kommentarer
Postat av: Östman

Åh vad jag avskyr mitt yrke ibland. Media är såna hycklare. Som att dun är det enda som är fel med världen och att man får gott samvete om man bojkottar Canada Goose. Det kanske inte var det du ville säga men jag gillar dina "politiskt inkorrekta" kommentarer!

2009-02-13 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback