Sov. Inte såg.

Hmm. Jag känner mig sliten idag. Ont i halsen. Obeskrivligt trött. Jag tänkte att jag skulle se ett avsnitt Sex And innan jag satte igång med översättningen. Startade avsnittet, men såg det inte, utan sov det. Lite hackigt och med konstiga drömmar. Varför så trött? Och varför har jag så svårt att ta tag i det som ska göras? För att jag är trött? Hur kan det komma sig att det blev prio ett att leta avslappningsmusik när jag inte har några skivor att bränna? Det är lite oklart hur jag prioriterar ibland. Lite oklart. Jag har i alla fall lyckats köpa sårtvätt. Det var ju duktigt. Och träna afro och stretcha var också ganska duktigt.

Åhåå. Vad trött jag är. Min kropp vill inte sitta upp. Come ooon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback