Dagens horoskop enligt bibeln.

Så här säger bibeln (javisst) om mig idag:

"Over the next few weeks you will be presented with a potential date, or your ex (with a whole new angle). If there is a difficult person in your life they may also return to be dealt with, once and for all. By Easter you will have a radical new direction in your love life or your battles. Use today to take stock - and remember."

Jaha. Det kan man ju reagera lite som man vill på. Själv tolkar jag det som att mannen i kaffekön verkligen är The One. Visst kan det vara så? Vad fint det vore. Ungefär så fint som mitt hår var efter den där bröllopsmässan. Alltså, hur mycket hår kan man egentligen ha? Jag skulle vilja färga mitt snart. Innan påsk i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jolbi

Ja det är verkligen fantastisk stad! Har du varit där?

Postat av: Östman

Men o, how pretty! Quelle belle (?!)... femme.

2009-02-21 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback