Det blev som det gick. Åt helvete alltså.

Nej, nej, nej. Då hade vi det svart på vitt också. Eftersom jag redan visste hur det skulle gå, hade jag lovat mig själv att inte bli arg den här gången. Så jag är inte arg. Jag skiter bara i det helt enkelt. Fuck it. Som vi säger på engelska. Åh, gud i himmelen vad jag saknar min engelska.

Okej, inte helt jättebra humör och det botas alltid med lite träning. Jag vill verkligen dra på mig skorna och springa iväg. Gaah. Det kryper i benen. Men jag hinner inte. För om en timme är det massagedags. Och efter det åker jag nog ut till min mor och far. Far fyller år idag, liks. Grattis isä!

Heja massage. Så passande att det är dags för det just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback