Gubbkväll och Larrefest.

Fredagskvällen blev en gubbkväll. Jag var ute i garaget i två och en halv timme, drack en kopp kaffe och sedan var det läggdags. Inte helt dumt och jag tror att möblen jag pysslade med kommer att bli fin. I alla fall finare än den var innan, då den skulle passat bäst i en tysk fjällstuga.

Ikväll blir det lite annorlunda aktivitet, jämfört med gårdagen. Bästa Guran har styrt upp med bastu och allt och sällskapet behöver man aldrig tvivla på. Alltså är jag helt och hållet inställd på en pangkväll. Pepp, pepp! Om jag ändå bara kunde bestämma vad jag ska ha på mig. Snacka om att klädvalet är dagens i-ilandsproblem.


SKÅL
, säger jag i alla fall och tillönskar Eder alla en trevlig lördagskväll.


Kommentarer
Postat av: georgia

haha fan också va jag tvungen att kolla på bilden.. nu blev jag sugen på redbul. men kommer aldrig kunna sova ikväll om jag dricker nu haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback