Huvud, AXLAR, knä och tå.

Idag undrar mina axlar om det verkligen var nödvändigt att stå på händer så många gånger igår. Svaret är enkelt: JA! Tekniken är usel, så träning krävs. Och att fysiken är usel, det kan axlarna skriva under på idag. High five för träningsvärk!

Dagen idag var något av en pärs. Vår nya lärare är en riktig Québeckvinna och litteratur under Romantismen är inte det ämne jag har mest koll på. En svår kombo helt enkelt och öronen och hjärnan har verkligen varit på helspänn hela dagen. Därför ger jag mig en välförtjänt paus med dagens tidning nu. Och ikväll är det träning. Jag är sjukt peppad. Känner på mig att det kommer att gå bra för alla gymnaster ikväll. Det ska jag se till så att det gör. Är ju ändå min uppgift. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback